اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

Mastodon
اسب تک شاخ صورتی بالدار

این وبلاگ ، برگه ای است که دلنوشته ها ، نظرات و چیزهایی را که احساس می کنم می تواند برای دیگران آموزنده باشد ،را در آن می نویسم. همه ی آنچه می نویسم ، اگر منبعی جز خودم داشته باشد با منبع خواهم نوشت.
این وبلاگ دیر به دیر اپدیت می شود ولی آپدیت می شود !
سیدسجاد موسوی نژاد سوق

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کلوب ، من و سال هایی که زود گذشت

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ق.ظ

امروز وقتی خبر تعطیل شدن وبسایت کلوب را می خواندم نا خوداگاه به فکر فرو رفته ام و استرس تمام وجودم را فراگرفته است . همیشه خداحافظی سخت بوده و خواهد بود. وب سایت کلوب برای من نه یک شبکه اجتماعی که خیلی از آن استفاده کرده با شم است و نه حتی خاطرات زیادی از استفاده از آن دارم. این وب سایت فقط تلنگری است که من 11 سال 3 ماه و 4 روز پیش در این وبسایت عضو شده ام. 11 سالی که به سرعت تمام شد. 11 سالی که بسیاری ار آرزو ها و رویاهای مرا در خود دفن کرده است.
بیش از یک دهه از زندگی من به پایان رسیده و البته که بسیاری از اهدافم در زندگی نه فقط تحقق نیافته اند بلکه امید رسیدن به آنها نیز وجود ندارد. سال های زیادی که بی توجه به گذرشان امروز دوباره به یاد از دست رفته ها و نرسیدن های آن دوران افتاده ام.

cloob profile


پ.ن: شاید کلوب واقعا سایت خوبی نباشد ولی فکر کنم برای تولیدکنندگان آن این روز بسیار سخت و غم ناک باشد چرا کهتولید چنین محتوایی همانند فرزندی است که سال ها آن را بزرگ کرده اید و از آن مراقبت نموده اید

پ.ن: ...


نظرات (۲)

عههه چرا بسته میشه؟؟ 
مال منم ۱۲ سال اینا میشه
ولی من ۶ سال پیش بستمش...
پاسخ:
بسته شدن سایت هایی مثل کاوپ به دلیل وجود رقبایی به شدت پیشرو و همچنین امنیت بیشتر سایر شبکه ها دور از انتظار نبود . چیزی که واقعا منو ناراحت کرده 12 سال از عمری هست که دیگه نیست و البته شاید بدون هیچ دست آوردی ( یه کم با اغراق)
منم خیلی ساله اونجا عضو بودم و چندین ساله دیگه سر نمیزدم.
روزهای خوب و روزهای بدی رو اونجا سپری کردم
چیز های زیادی نشونم داد
حتی اونجا دوستهایی پیدا کردم که الک شدیم و شدیم یه گروه تلگرامی که هنوزم دور همیم .
الان یادم افتاد گروه تلگرامی که توش عضوم و بین گروهام هیچوقت دوست ندارم ازش بیام بیرون از کلوب شروع شد.
یادش بخیر
مرسی که اینو یادم انداختی
و چقدر دلگیر شدم کلوب بسته شدم و از طرفی دلم خنک شد
چون چند روز پیش خیلی سعی کردم وارد بشم ولی نتونستم چون رمز ایمیلی که باهاش عضو شده بودم رو هم یادم رفته بود.
پاسخ:
کلوب با وجود اینکه یک نسخه کپی و ناقصی از شبکه های خارجی بود برای همه ی ما که توش عضو بودیم و فعالیت داشتیم نوستالژی ابل توجهی هست. 
امیدوارم دوستی هاتون همیشه پابرجا بمونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی