اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

Mastodon
اسب تک شاخ صورتی بالدار

این وبلاگ ، برگه ای است که دلنوشته ها ، نظرات و چیزهایی را که احساس می کنم می تواند برای دیگران آموزنده باشد ،را در آن می نویسم. همه ی آنچه می نویسم ، اگر منبعی جز خودم داشته باشد با منبع خواهم نوشت.
این وبلاگ دیر به دیر اپدیت می شود ولی آپدیت می شود !
سیدسجاد موسوی نژاد سوق

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

در این پست ، کتاب " دینامیک پیشرفته ، گرین وود" رو برای استفاده علاقه مندان به دینامیک و دانشجویان مراجعه کننده ، برای دانلود قرار می دهم. امیدوارم مورد توجه دوستان واقع بشه!
Advanced Dynamics
Donald T. Greenwood 
PDF formate | size = 2.15 MB
برای دریافت فایل کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید:
 
  • سجاد موسوی نژاد سوق

زندگی همانند ، یک جاده یک طرفه است که حتی گاهی فرصت به عقب نگاه کردن را هم نداریم. گاهی انچنان در تکاپوی یافتن مسیری به جلو هستیم که مسیری را که طی کردیم فراموش می کنیم. گاهی هم سرگردان در کنار مسیر، بی انکه برای برگشتن راهی باشد، با نا امیدی و یاس، در اوج بی حوصلگی و خستگی ، گذار پر شتاب دوستان و اشنایانان و غریبیه ها را نگاه می کنیم. مسیری که در امتداد خود به یک پایان ، و یا اغازی دیگر ، مننتهی خواهد شد. 

خستگی و نا امیدی ما گاهی به خاطر گذشته و گاهی به خاطر نداشتن دیدی از اینده است. در مسیر گذار به اینده ، همواره با مفهومی به نام " نوستالژی" بر می خوریم . مفهومی به غایت زیبا ، مفهومی که بنظر می رسد یک مسیر امتحان شده و بی خطری است. ما از اینده ترس داریم پس به گذشته پناه می بریم. گذاشته ای که دور می نماید و دست نایافتی ولی تجربه شده و آشنا.

در امتداد مسیر زندگی مان گاهی در میان بوی کهنگی و نوستالژی ، به دنبال راه کار هایی برای اینده می گردیم ولی بی شک در اغلب موارد خودمان را نه به اشتباهات گذشته که به موفقیت های گذشته مشغول می کنیم و دریع از انکه در گذشته راهکاری بیابیم تنها خود را همانند کسی که درد دارد و خود را به مرفین می سپارد ، به خاطرات و گاهی به یک مرتبطه ای بالاتر ، نوستالژی می سپاریم.

این نوشته تنها یک نیم نگاه به عملکردیست که گاها مرتکب شده ام و مراد از این مقدمه ، اوردن دانسته هایی است که بی گمان به کار کسی دیگر ، و یا حتی خودم ، برای ادامه این مسیر یک طرفه بیاید.


خاطرات دوران دانشجویی


همواره در میان خاطراتم نه به دنبال باور ها و اشتباهات که تنها به دنبال موفقیت ها و قهرمان بودن ها ، می گشتم. خاطراتی که همه ی ما برایشان احترام قائلیم. در میان بعضی خاطرات گذشته هستند که ما را بدون روتوش معرفی می کنند ، خاطراتی که ما را بدور از موقعیت ها و گریم های ناشیانه نشان می دهند . خاطراتی که گاهی برای انکه خودمان را بشناسیم، برای انکه به خودمان اعتماد کنیم ، برای انکه در مسیر حرکت برای ادامه کار امیدی تازه یابیم ، نیاز است از میان دفترچه خاطرات ، البوم های عکس ، فیلم های ویدیویی ، بیرون بیایند ، گرد و خاک کهنگی را از انها بزداییم ، و نه به عنوان یک گذشته زیبا/زشت ، و نه به عنوان یک نوستالژی بلکه به عنوان یک تجربه و به عنوان یک داشته برای مسیرمان از ان استفاده کنیم.  امروزمان را که بیشترین گذرِ زمان نسبت به گذشته مان است ، را با گذشته به قیاس بنشینیم و برای اینده های دور مسیری روشن و درست ترسیم کنیم. 

از گذشته و خاطراتی که داریم ، به عنوان نقطه قدرت در تصمیم ها یمان استفاده کنیم نه به عنوان زیبایی ها و خوشی هایی دست نایافتنی. خود را برای بهتر از گذشته اماده کنیم و در مسیر عقب گردی به سمت گذشته ای که در زمان خودش سر شار از رنج ها و نا امیدی ها بوده است.


  • سجاد موسوی نژاد سوق

در این پست کتاب "دینامیک پیشرفته دی سورزا" برای علاقه مندان و دانشجویان عزیز گذاشته شده است. امیدوارم مورد توجه مراجعین محترم قرار بگیرد.

Advanced Dynamic Modeling and Analysis

A.Frank D'Souza | Vijay K.Gang

PDF format | saze = 4.49 MB


برای دریافت فایل کتاب به ادامه مطلب بروید:

  • سجاد موسوی نژاد سوق

دبیرستان بودم که با اینرنت آشنا شدم. آشنایی که چندان هم بی خطر نبود. در طی سال های متعددی که در اینترنت ، این دنیای مجازی ، سپری کردم ، با نام کاربری های متفاوت حضورم رو گاهی معلوم و گاهی هم مخفی کردم. امروز بعضی اسمهای اینترنتی که می شنوم ، صدای نوستالوژی در ذهنم پژواک می شود. 

 اولین mail که ساختم ، البته تا جایی که می تونم بیاد بیاورم ، soq_love@yahoo.com ، و این اولین گام برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی. در ادامه با سایتهایی آشنا شدم مانند coob.com که همین چند وقت پیش یکی از ID های 6 ساله ام رو حذف کردم. البته هنوز یه ID دیگه که با عمری حدود 7 سال هم دارم. که همین امشب اون هم حذف (غیر فعال) شد.به هر حال مدت زمان زیادی بود که در این سایت عضو بودم .

البته امروز اولین وبلاگی (lilufar.blogfa.com) که سال ها قبل درست کرده بودم رو نیز مانند سایر فعالیت های قدیمی حذف کرده ام و یا در واقع به نوعی شاخ و برگ های خشک یک درخت پیر رو حرص کردم تا به راحتی به ادامه حضورم در این دنیای مجازی بپردازم.

دنیای مجازی جایه که احتمالا همه ی ما دارای رد و پاهایی هستیم ، که گاهی واقعا دوست داریم انها نباشند و گاهی هم انها را فراموش کردیم که این فراموشی در برخی مواقع باعث ایجاد یک نوستالژوی مدرن می شوند ! ... نوستالوژی که به نوعی یک دلتنگی از گذشته است امروز در دنیای مدرن ارتباطات سراغ مدرن ترین ساختارهای ارتباطی شده ! 

گاهی علت حضورمان در یک وبسایت ، با مرور زمان  به علت گریزمان از همان وبسایت تبدیل می شود . و امروز من برای انکه برخی از گذشته را فراموش کنم و دراین شلوغی میل ها و سایت هایی که در انها عضو شدم  ، به یک سری از وبسایت های لازم و محدود بسنده  می کنم.

  • سجاد موسوی نژاد سوق
در این پست ، کتاب بسیار کاربردی " مکانیک محیط پیوسته ، لای " به همراه حل المسائل ان را به دوستان عزیز تقدیم می کنم. این کتاب معمولا به عنوان یک درس سه واحدی در کارشناسی رشته های مکانیک ، عمران  و ... در اکثر دانشگاه های ایران تدریس می شود. امیدوارم مورد توجه علاقه مندان قرار بگیرد.
Introduction to Continuum Mechanics - 4th Edition
Michael Lai | Erhard Karempl | David Ruben
PDF format  | rar Size = 3.62 MB 

Solution Manual of Continuum Mechanic
PDF format | Size = 2 MB
 برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید:

 
 



گوهر سرخ | وبسایت فروش و ارائه فایل های آموزش تصویری
گوهر سرخ


 
 



لطفا در سایت زیر عضو شوید:
http://www.AWSurveys.com?R=5603077
ترجمه کتاب به فارسی از وبلاگ حذف شده است.
  • سجاد موسوی نژاد سوق
این وبلاگ هم زمان با عید بزرگ بندگی ، عید قربان ، ، فعالیت خود را آغاز کرده است. هرچند نویسنده در گذشته نیز فعالیت وبلاگ نویسی داشته است ، ولی با توجه به طولانی بودن اسم وبلاگ قبلی و پاره ای از مشکلات قصد کوچ کردن به این سیستم بلاگ را داشته است.
البته در این وبلاگ مطالب وبلاگ قبلی با حساسیت و دقتی دو چندان اضافه خواهند شد ! به این ترتیب با گذر زمان مطالب وبلاگ قبلی s-sajad-mousavi.mihanblog.com با عنوان " هر روز برای خودش اندیشه ای دارد ... " به این وبلاگ منتقل می شوند.
امید است رابطه ای پایدار و دو طرفه با مخاطبین این وبلاگ داشته باشم. و در اخر عید سعید قربان ، عید بزرگ بندگی را به همه مسلمانان و مراجعه کنندگان محترم تبریک بگویم.

کرمان - خوابگاه دانشجویی
24 مهرماه 1392 - 10 ذی الحجه 1434
  • سجاد موسوی نژاد سوق