اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

Mastodon
اسب تک شاخ صورتی بالدار

این وبلاگ ، برگه ای است که دلنوشته ها ، نظرات و چیزهایی را که احساس می کنم می تواند برای دیگران آموزنده باشد ،را در آن می نویسم. همه ی آنچه می نویسم ، اگر منبعی جز خودم داشته باشد با منبع خواهم نوشت.
این وبلاگ دیر به دیر اپدیت می شود ولی آپدیت می شود !
سیدسجاد موسوی نژاد سوق

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

اموزش متلب . Matlab Learning 5

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۲۳ ب.ظ

در این اموزش با یک مثال ساده طریقه برازش منحنی در متلب آموزش داده شده ، البته این برازش منحنی ، برازش منحنی چند جمله ای می باشد.. امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.

polyfit , polyval , plot , linspace ,hold on


برای دیدن اموزش در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید


اموزش متلب


برای دیدن اموزش در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید

  • سجاد موسوی نژاد سوق

اموزش

matlab

نظرات (۱)

اقا دستت درد نکنه

دستور های ساده متلب رو هم کنار اینا به دستورات اضافه کنی عالیه مثلا برچسب زدن رو نمودار. با یه تیر چند هدف !


یه پیشنهاد هم دارم.
میتونی کمبود های کتاب ها رو نگا کنی از دید یه دانشجو. ببین چیا کم هست
میتونی کم کم یه کتاب کلید کاربردییش بکنی و بدی یه جایی چاپش کن . مشتری هاش زیاده ها. خودم اولیش
پاسخ:
سلام
علی اقا ، امیدوارم در ادامه نکات ریز و درشتی که بیشتر به کار مهندسا میادو بزرام! ... یه جورایی اینها رو توی کتاب ها و کد های دیقه پیدا کردم . که فکر کنم به درد خیلی ها می خوره.
در مورد بر چسب زنی هم یه سری توضیحات در ادامه می ذارم! ... 
یا حق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی