اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

Mastodon
اسب تک شاخ صورتی بالدار

این وبلاگ ، برگه ای است که دلنوشته ها ، نظرات و چیزهایی را که احساس می کنم می تواند برای دیگران آموزنده باشد ،را در آن می نویسم. همه ی آنچه می نویسم ، اگر منبعی جز خودم داشته باشد با منبع خواهم نوشت.
این وبلاگ دیر به دیر اپدیت می شود ولی آپدیت می شود !
سیدسجاد موسوی نژاد سوق

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بازی دسپرادوس

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲ ب.ظ

خیلی وقت پیش ، یعنی چیزی حدود 10 سال پیش برای اولین بار از یک بازی استراتژیک خوشم امد. بازی بسیار خوش فرم و جالبی که باعث شد در ادامه به بازی های فکری- استراتژیک علاقه مند بشوم. 

بازی دسپرادوس ، تحت تعقیب زنده یا مرده ، بازی یک گانگستر در غرب وحشی است . در روند بازی دوستانی با قابلیت های منحصر به فردی به شما اضافه خواهد شد. مراحل یکی از یکی دیگر جذاب تر و مشکل تر. در نهایت تنها می توانم شما را به انجام این بازی تشویق کنم تا اوقات فراغت خود را با ان پرکنید.

wallpaper desperados

البته در سال های اخیر دو نسخه ی دیگر از این بازی تولید و روانه بازار شد. که در لینک زیر می توانید هر سه نسخه ی این بازی جذاب را دانلود کنید.


==> http://gamevar.mihanblog.com/post/48 <==

  • سجاد موسوی نژاد سوق

بازی

desperados

نظرات (۱)

من کلا از بازی کامپیوتری وبازی با گوشی متنفرم!
فقط اعصاب آدمو بهم میریزه!
فک کنم شما همه بازیا رو یه بار تا ته رفتین!
پاسخ:
سلام
منم زیاد بازی نمی کنم ولی یه بازی که لازم باشه فکر کنم به جای اینکه عکس العمل نشون بدمو خیلی دوست دارم. مثل همین بازی که اینجا معرفی کردم!... بازیهایی که انتها ندارن هم زیاد حال نمیده!
ولی اگه خواستی یه زمانی بازی کنی دوتا بازی توی وبلاگ معرفی کردم هردوتاشون خوبن! یکیش همین که استراتزیک هست یکی دیگه اش هم یک وبات کوچولو که اون خیلی جالب تره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی