اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

اسب تک شاخ صورتی بالدار

هر چیزی که بدون مدرک اظهار شود را می‌توان بدون مدرک رد کرد.

Mastodon
اسب تک شاخ صورتی بالدار

این وبلاگ ، برگه ای است که دلنوشته ها ، نظرات و چیزهایی را که احساس می کنم می تواند برای دیگران آموزنده باشد ،را در آن می نویسم. همه ی آنچه می نویسم ، اگر منبعی جز خودم داشته باشد با منبع خواهم نوشت.
این وبلاگ دیر به دیر اپدیت می شود ولی آپدیت می شود !
سیدسجاد موسوی نژاد سوق

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یک داستان قدیمی

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ

دبیرستان بودم که با اینرنت آشنا شدم. آشنایی که چندان هم بی خطر نبود. در طی سال های متعددی که در اینترنت ، این دنیای مجازی ، سپری کردم ، با نام کاربری های متفاوت حضورم رو گاهی معلوم و گاهی هم مخفی کردم. امروز بعضی اسمهای اینترنتی که می شنوم ، صدای نوستالوژی در ذهنم پژواک می شود. 

 اولین mail که ساختم ، البته تا جایی که می تونم بیاد بیاورم ، soq_love@yahoo.com ، و این اولین گام برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی. در ادامه با سایتهایی آشنا شدم مانند coob.com که همین چند وقت پیش یکی از ID های 6 ساله ام رو حذف کردم. البته هنوز یه ID دیگه که با عمری حدود 7 سال هم دارم. که همین امشب اون هم حذف (غیر فعال) شد.به هر حال مدت زمان زیادی بود که در این سایت عضو بودم .

البته امروز اولین وبلاگی (lilufar.blogfa.com) که سال ها قبل درست کرده بودم رو نیز مانند سایر فعالیت های قدیمی حذف کرده ام و یا در واقع به نوعی شاخ و برگ های خشک یک درخت پیر رو حرص کردم تا به راحتی به ادامه حضورم در این دنیای مجازی بپردازم.

دنیای مجازی جایه که احتمالا همه ی ما دارای رد و پاهایی هستیم ، که گاهی واقعا دوست داریم انها نباشند و گاهی هم انها را فراموش کردیم که این فراموشی در برخی مواقع باعث ایجاد یک نوستالژوی مدرن می شوند ! ... نوستالوژی که به نوعی یک دلتنگی از گذشته است امروز در دنیای مدرن ارتباطات سراغ مدرن ترین ساختارهای ارتباطی شده ! 

گاهی علت حضورمان در یک وبسایت ، با مرور زمان  به علت گریزمان از همان وبسایت تبدیل می شود . و امروز من برای انکه برخی از گذشته را فراموش کنم و دراین شلوغی میل ها و سایت هایی که در انها عضو شدم  ، به یک سری از وبسایت های لازم و محدود بسنده  می کنم.

  • سجاد موسوی نژاد سوق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی